یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی-دیدار بسیج مهندسین

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: توسعه شهرها باید با رعایت معیارهای اسلامی صورت گیرد، به گونه‌ای که اسلامی بودن آن کاملاً مشهود باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری که در سالن جلسات شهید حسن‌پور برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان باید ادامه دهنده راه انبیاء و ائمه اطهار (ع) باشند و ره‌آوردهای آن‌ها را در جامعه ترویج کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بسیجیان کسانی هستند که با جدیت در مقابل زیاده خواهان، قانون شکنان، سوء استفاده کنندگان و کسانی که موازین الهی و منافع ملی را نادیده می‌گیرند، ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: با وجود بسیجیان توانمندی که در مجمع بسیج مهندسین استان فعالیت می‌کنند، مردم نباید دغدغه داشته باشند که عده‌ای با ظلم و بی‌عدالتی از موقعیت‌های خود سوء استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: اعضای بسیج مهندسین عمران و معماری باید چشم‌انداز شهر خود را به گونه‌ای طراحی کنند که برای مسلمانان و غیر مسلمانان، اسلامی بودن آن کاملاً مشهود و ملموس باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: مهندسین بسیجی باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم از بابت استاندارد بودن کوچه‌ها، خیابان‌ها و بناهای شهر آسوده خاطر باشند و دغدغه‌ای در این حوزه نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha