پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه برنامه های فرهنگی خواهران در ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.

مریم شهبازی، در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به آغاز ویژه برنامه یوم الله دهه فجر در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، گفت: ویژه برنامه های دهه فجر با خطبه خوانی خدام در حرم مطهر آغاز می شود و برنامه های رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها و رواق کودک و نوجوان نیز همزمان با ایام دهه فجر رنگ بوی انقلابی می گیرد.

وی افزود: در نخستین روز از دهه فجر زیارت آل یاسین در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها تلاوت شده و در نوبت عصر با محوریت سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها، زمان شناسی و انقلاب با حضور خانم مجیدی سخنرانی خواهد شد.

همچنین در روز چهارشنبه شاخصه های خانواده انقلابی با حضور سرکارخانم مظفری در نوبت عصر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها تبیین خواهد شد و در نوبت صبح نیز با محوریت آرامش در خانواده و کاربرد الفاظ زیبا در کلام با حضور خانم دریابادی محفل سخنرانی برگزار می شود.

مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی و سخنرانی در نوبت عصر همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها خبرداد.

شهبازی از برگزاری جشن «دختران انقلاب» ویژه کودکان و نوجوان دختر شرکت کننده در دوره های معارفی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها خبرداد، گفت: این مراسم جشن 21بهمن ماه در نوبت صبح از ساعت 9 تا 10:30 دقیقه و در نوبت عصر از  بهمن ساعت16:30 دقیقه در رواق کودک و نوجوان برگزار می شود.

وی همچنین از حضور نزدیک به 300 کودک و نوجوان دختر در جشن دختران انقلاب خبرداد، گفت: در این مراسم گواهینامه و لوح تقدیر پایان دوره های معارفی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها به دختران کودک و نوجوان شرکت کننده در دوره ها اعطا خواهد شد.

مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها همچنین از برگزاری جنگ های شادی و برنامه های نمایشی و مسابقه همزمان با 22 بهمن ماه در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها خبرداد.

شهبازی با اشاره به برگزاری محافل سخنرانی در نوبت صبح و عصر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها یادآرو شد: تمامی محافل سخنرانی در ایام الله دهه فجر با محوریت انقلاب، خانواده، حفظ انقلاب و نقش زنان برگزیده اسلام در انقلاب های جهانی در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha