شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از پذیرش اردوهای دانش آموزی و مهدهای کودک در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها خبرداد.

فاطمه سادات طباطبایی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که به طور معمول در سال تحصیلی حضور نوجوانان و حتی کودکان در رواق کودک و نوجوان حرم مطهر به خصوص در نوبت صبح کم است، گفت: بر همین اساس امکان پذیرش اردوهای مدارس، مهدهای کودک، پایگاه های بسیج دانش آموزی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در نوبت صبح در واق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها امکان پذیر است.
وی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در رواق می توانند با شماره های 37175443و 37175583 تماس بگیرند و هیچ محدودیتی برای پذیرش اردوهای دانش آموزای از سراسر کشور در رواق کودک و نوجوان وجود ندارد.
مسئول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان مقدس با بیان این که اجرای جنگ های فرهنگی شامل قصه گویی، همخوانی شعر، مداحی، اجرای مسابقه و کارگاه های خلاقیت از مهم ترین برنامه هایی است که برای مراجعان به رواق اجرا می شود، تصریح کرد: استفاده از مواد بازیافتی برای تولید کارهای هنری خلاقانه یکی از مهم ترین برنامه های رواق کودک و نوجوان برای شکرت کنندگان در کارگاه خلاقیت این رواق است.
طباطبایی یادآورشد: برنامه هایی که در رواق کودک و نوجوان اجرا می شود، متناسب با نیازهای روز کودکان و نوجوانان بوده به همین دلیل استقبال از برنامه های رواق در میان کودکان و نوجوان بسیار چشمگیراست.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha