جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن

حوزه/ مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) آستان حضرت معصومه(س)، گفت: اولین دوره تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن کریم ویژه خواهران در مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر برگزار می شود.

زهرا سادات مؤذن در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که در حال حاضر 80 استاد خواهر در مرکز قرآن حدیث کریمه اهل بیت(ع) مشغول فعالیت هستند، گفت: از این تعداد استاد،30 نفر در رشته حفظ قرآن کریم مشغول به تدریس بوده و مابقی اساتید در سایر رشته های قرآنی مرکز فعالیت دارند.
وی با تأکید براینکه یکی از اقدامات مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر در راستای افزایش کیفیت خدمات آموزشی به قرآن آموزان برگزاری دوره های ارتقایی ضمن خدمت و دوره های تربیت مربی است، ادامه داد: در دی ماه امسال اولین دوره تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن کریم ویژه خواهران برگزار می شود.
مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) همچنین از برگزاری چهارمین دوره تربیت مربی تجوید سطح یک و برگزاری اولین دوره تربیت مربی مفاهیم با حضور 30 شرکت کننده خبرداد.
مؤذن با اشاره به این که امکان ثبت نام در دوره های تربیت مربی در تمامی ایام طول سال وجود دارد، گفت: 30 آذر ماه آخرین مهلت ثبت در اولین دوره تربیت مربی حفظ موضوعی بوده و شرط ثبت نام در این حفظ کل قرآن کریم است.
وی با بیان این که علاقه مندان برای ثبت نام در دوره های تربیت مربی قرآن کریم می توانند به واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) مراجعه کرده و یا با شماره های 37175571 و 37175504 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha