پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهه فجر انقلاب اسلامی

حوزه/ امروز در وضعیتی سی و امین سالگرد تولد انقلاب اسلامی را جشن گرفته ایم و به نظاره نشسته ایم که همه میراث امام و شهیدان با تدبیر و خردورزی رهبر عظیم الشان ما، محفوظ و مصون مانده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت فرارسیدن سالگرد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سی و نهمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی چون روزهای اول انقلاب از راه رسید و موجب شور و شعف در میان عشاق انقلاب گردید. منتظران مهدی آل محمد(ص) در شور و خوشحالی و دشمنان در خشم و غضب؛ چون دو جبهه در مقابل هم؛ جبهه نور و ظلمست و حق علیه باطل قرار گرفته اند.

 انقلاب ما توسط شخصیتی بنیاد نهاده گردید که مقام معظم رهبری پیرامون او چنین فرمودند: «امام به همه فهماند که انسان کامل شدن علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست»، آری! امام به عنوان بنیان گذار بزرگ نهضت اسلامی و زمینه ساز ظهور با توکل بر خدا و اخلاص و باور مردم فنداسیون این نظام مقدس را پی ریزی نمود.

 پیروزی بهار بر زمستان غالب گردید و فریاد بر سفیر گلوله و دادن خون و جان به بهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از معجزات قرن معاصر ما در سرزمین مقدس ایران اسلامی است.

 ورود بزرگ رهبر و مرجع دینی در میان آغوش میلیون ها منتظر در فرودگاه مهر آباد آن هم بعد از پانزده سال تبعید، را به هم ریختن کاخ ستم شاهی حکومت پهلوی همه و همه از الطاف خداوند در دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 امام راحل، خمینی کبیر در چنین روزی و وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را داد و او بود که تفکر پیروزی خون بر شمشیر را به اثبات رسانید و امروز نیز ماهیت و هویت نظام اسلامی تمام عیار نشأت گرفته از راه و روش همان بزرگوار است.

 امروز کنار زدن طمع کاران از نظام و وطن اسلامی و کندن نقاب از چهره فتنه گران و حفظ رابطه معنوی امت با پیشوای خویش و حراست و حفاظت از دست آوردهای ثمره خون شهیدان در قالب سبک زندگی اسلامی، تقویت جبهه مقاومت، جلوگیری از نفوذ دشمنان، همه و همه از بارقه های امید در تداوم و استمرار انقلاب است.

امروز به فضل الهی تدبیر، بینش، دیده بانی و آینده نگری رهبرانقلاب خود معجزه ای به «عظمت انفلاب اسلامی همگان را مبهوت نموده است، امروز حقیقت فریاد «مرگ بر آمریکا» و «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» در فعالیت های بنیادین و استراتژیک فرزندان رشید انقلاب اسلامی کاملا محسوس است.

امروز طول محور جبهه مقاومت، پایداری و ایستادگی، شهامت و ایثار، هجرت و شهادت، صهیونیزم و استکبار را زمین گیر و در یمن و سوریه و بحرین و عراق آنان و اذنابشان را به مزلت نشانده است.

و باید بر این موهبت افتخار کرد، امروز در وضعیتی سی و امین سالگرد تولد انقلاب اسلامی را جشن گرفته ایم و به نظاره نشسته ایم که همه میراث امام و شهیدان با تدبیر و خردورزی رهبر عظیم الشان ما، محفوظ و مصون مانده است. دشمنان و معاندان داخلی و خارجی نتوانسته اند ذره ای از ابهت و اهداف و شاخصه  های ما را بکاهند.

دورد بر امام شاهدان و شهیدان در راه حق، خصوصا مدافعان حرم و حریم آل الله، که موجب شده اند انقلاب اسلامی امروز مانند دیروز سر بلند و بالنده بماند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی به رهبر و پیشوای بزرگ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و امامت یکپارچه و منسجم ایران اسلامی و همه دوستدارن و هواداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط از خداوند می خواهد که چون بهار انقلاب در زمستان سخت، عصر فقدان امام معصوم مهدی آل محمد(ع) را به ظهور بهار وجودش مبدل سازد و ما این انقلاب اسلامی مان را زمینه ساز ظهور آن امام همام به عنوان شاهدان عینی به نظار، بنشینیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha