سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در واکنش به اقدام تروریستی تهران در بیانیه ای تصریح کرد: مسؤولان سرپل دشمن و سرنخ‌های اهداف شومش را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکوم کردن اقدام تروریستی حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً (احزاب/23)

ملت بزرگ ایران اسلامی، در ماه عزیز خدا بار دیگر دست جنایت پیشه آمریکا از آستین مزدوران خود فروخته بیرون آمد و علیه امنیت و آسایش ملت ایران، دست به اقدامات مزبوحانه حمله به مرقد مطهر امام راحل«قدس‌سره‌الشریف» زده؛ که در واقع حمله به افکار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است. این افکار امام بود که امت اسلامی را متحد نمود و نقاب از چهره زر و زور و تزویر بیرون کشید و تأکید نمود؛اسرائیل باید از بین‌برود، چرا که رژیم غاصب اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است.

امروز داعش، منافقین خلق و بعضی از دولت‌های مرتجع عرب از آبشخور استکبار و صهیونیزم ارتزاق کرده و چنین اقدامات نابخردانه را انجام می‌دهند. حمله به خانه ملت توسط چند عامل بدبخت و روسیاه جهت بر هم زدن امنیت ملی ما بود که به فضل الهی با عکس العمل هوشمندانه سپاه و بسیج جان برکف و نیروهای امنیتی نظام مقدس اسلامی عمده اهداف‌شان ناکام ماند.

جای هیچ شک و تردیدی نیست که دشمن از رابطه امت و امام بیش از چهل سال است که سر در گم بوده و چون اختاپوس به خود می‌پیچد و امروز دریافته است که وحدت و انسجام و یکپارچگی امت اسلامی در سایه تدبیر و هدایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای«حفظه الله تعالی»، چون در زمان حیات امام خمینی به حرکت خود با سرعت خویش ادامه داده و در حال زمینه سازی اسلام ناب محمدی(ص) می‌باشد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکوم نمودن اقدامات کور اخیر در حرم امام راحل و خانه ملت، از مسوولین امنیتی می‌خواهد با فعالیت‌های مضاعف؛ سرپل دشمن و سرنخ‌های اهداف شومش را با جدیت پیگیری نموده و ضمن شناسایی عوامل اجرایی، ستادی و فکری، گزارشات آن را به پیشگاه ملت بزرگ ایران اعلام داشته و همچنین از قوای سه گانه، نهادها و سازمان‌ها و ملت فهیم و ولایت‌مدار می‌خواهیم دست در دست هم قوی‌تر و پررنگ‌تر از دیروز امنیت خویش را در پرتو وحدت و انسجام و یکپارچگی حفظ نموده و بدانیم دشمن قداره بند ملت و نظام اسلامی از یکپارچگی و وحدت ما به انزوا و دریوزگی افتاده است. سلام و درود خدا به روح مقدس شهیدان رمضان خونین که با شهادتشان به حرکت مجاهدانه علیه دشمن، استواری ملت را به اثبات رساندند.

ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» صاحب اصلی انقلاب اسلامی و نایب برحقش مقام معظم رهبری و ملت با بصیرت ایران اسلامی و خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha