پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قیام ۱۹ دی قم

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای ۱۹ دی را نشان بلوغ سیاسی و انقلابی ملت ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت سالگرد یوم الله نوزدهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد به  این شرح می باشد:

19 دی فصل به ثمرنشستن حرکت بزرگ امت ایران اسلامی است که از خاستگاه انقلاب یعنی شهر مقدس قم آغاز شد و این پیشوایی سایر نقاط کشور را به حق محوری و لبیک گویی به ندای خمینی کبیر دعوت نمود و این حرکت چون رنگین کمان رحمت الهی همه فضای ایران بزرگ را در بر گرفت، تهدید و تحقیر، کشتار و زندان، همه و همه گزینه های طاغوت بود که ملت شهادت طلب و خداجوی انقلابی ایران را که با ایمان به اهداف معمار بزرگ انقلاب حضرت روح الله توانستند از مساجد و حسینیه ها، تکایا و بیوت مراجع و مدارس و دانشگاه ها و حوزه های علمیه یک صدا چون مشت آهنین بر مقابل طاغوت بایستند.

نوزده دی ماه 1356 پاشنه آشیل فنداسیون انقلاب بزرگ ایران است که امروز به رهبری و زعامت فرزند شایسته روح الله، حضرت امام خامنه ای که چون سحاب رحمت سایه گستر امت اسلام و تکیه گاه آزادی خواهان جهان گردیده است.

نوزده دی ثابت کرد عزم و اراده پولادین مرد و زن ایرانی، هرگز مقهور دشمنان نخواهد شد و از این بابت تا پیروزی این ملت لحظه ای از آرمان ها و اهداف عقب نخواهند نشست. امروز نیز ملت فهیم انقلابی ایران با همان همت و صلابت در مقابل سپر آهنین صهیونیزم و قدرت شیطانی استکبار و افکار منحوس مرتجعان منطقه ایستاده و با پایداری وصف ناپذیر، دشمنان را با روحیه شهادت طلبی و مجاهدت های سپاه اسلام تحقیر کرده اند. به زودی پرچم آمریکا چون سنگ فرش معابر کوچه ها و خیابان های کشورها لگدمال خواهد شد و صدای عدالت خواهانه ملت های مظلوم جهان گریبان قدرت های سلطه گر را خواهد گرفت.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلا ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ بزرگداشت یوم الله نوزده دی هرساله نشان از بلوغ سیاسی و انقلابی ملت ایران می داند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

دهم دی ماه سال 1395

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha