جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی

حوزه/ دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ عباس پورمحمدی، همه وجود و عمر خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین بنیادی، در مراسم بزرگداشت عالم مجاهدمرحوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ عباس پورمحمدی که در مسجد علی المرتضی(ع) قم برگزار شد با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ایشان به خصوص در شهر رفسنجان منشا آثار و برکات بسیاری بود و پیام معنادار مقام معظم رهبری نشان از آن دارد که این بزرگوار تا چه حد دلسوز اسلام و انقلاب و یاور مردم و مستضعفان بود.

وی افزود: یکی از ویژگی های این بزرگوار، اخلاص و مجاهدت خاص ایشان بود به طوری که از همه وجودش برای خدمت مخلصانه بهره می برد.

این استاد حوزه همچنین با اشاره به این که خدمت به خلق با نگاه الهی و رویکرد مخلصانه از ویژگی های مردان خدایی است، گفت: چه خوب است که انسان در کنار عبادات معمولی به عبادتی بزرگ یعنی خدمت به خلق بپردازد و گرهی از مشکلات مردم باز کند تا برای آخرت خود توشه گرانبهایی به همراه داشته باشد.

وی با بیان این که حرکت در صراط حق و تداوم در این مسیر موجب نجات و سعادت انسان می شود، افزود: کسانی که به قیامت و معاد اعتقاد راسخ داشته و به معنای حقیقی مومن هستند در دنیا نیز تلاش و کوششان ارزشمند است و در وجودشان سستی و تنبلی و کاهلی راه ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی با تاکید بر لزوم عاقبت اندیشی ، صبر و دوری از رذایل در این دنیا بیان داشت: اساساً انسان های کامل کسانی هستند که هم به دنیا و هم به آخرت توجه دارند و مراقب هستند که در خط قرمز گناه و معصیت نیفتاده و حتی زمینه ارتکاب آن را هم برای خود فراهم نکنند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha