جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام هنجارشکنانه برخی از مسئولین و حمایت از تحصن علما و ائمه جمعه و جماعات استان خراسان جنوبی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،متن بیانیه  مجمع نمایندگان طلاب، به این شرح است:

 مردم انقلابی و بصیر برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی و ارزش های آن با هیچ کسی سر سازش ندارد، با هر کسی در هر جایگاهی به باورهای دینی و اعتقادی مردم دهن کجی نماید با حضور به موقع خود در صحنه از حریم اسلام دفاع نموده و حریم شکنان را سر جای خود می‌نشاند، مردم به عنوان چشم بیدار نظام اسلامی رفتار و عملکرد مسؤولین و مدیران را رصد می‌کنند، و از هر کسی انحرافی را مشاهده کردند به او هشدار جدی می‌دهند تا از این رفتارها دست بردارد و در این راستا هیچ گونه عذر و کوتاهی را از کسی بر نمی‌تابند.

در ماه‌های پایانی سال 1395 با تأسف فراوان شاهد حریم شکنی باورهای دینی و اعتقادی مردم از سوی بعضی از مدیران در بعضی از استان‌ها از جمله خراسان جنوبی بودیم و دل ائمه جمعه و جماعات و مردم ولایت‌مدار استان را به درد آورد.

مردم غیرتمند استان به همراه روحانیت با تحصن خود اعتراض و انزجار خود را از این رفتارها اعلام نمودند، مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم با حمایت قاطع از این حرکت تکلیف مدارانه و آمیخته به غیرت انقلابی علمای معظم و گرانقدر اعلام می‌دارد ملت با احدی بر سر ارزش‌های اسلامی و اهداف انقلاب عقد اخوت نبسته است. هر کسی در هر لباس و مقامی باشد و با مسیر امام و رهبری انقلاب فاصله بگیرد به همان اندازه از چشم ملت خواهد افتاد.

در پایان خواستار رسیدگی مسؤولین نظام به اینگونه اظهارنظرهای هنجارشکنانه و دشمن شاد کن بعضی از مسؤولین در آستانه انتخابات هستیم و از همه اقشار می‌خواهیم با وحدت برحول محور ولایت هرگونه بهانه را از دست دشمنان نظام و انقلاب بگیرند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم – 26/12/1395

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha