شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی گفت: «روحانیت، ورزش و انقلابی گری»، شعار جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب و روحانیون است و معتقدیم ورزش می تواند روحیه انقلابی گری را در حوزه ها تقویت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران،  حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی کشور، در مجموعه ورزشی 5 آذر تهران، با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش همگانی، اظهار داشت: ما به دنبال ورزش قهرمانی نیستیم و نمی خواهیم اعلام کنیم که طلاب بسیجی، قهرمان رشته های ورزشی هستند، بلکه هدف ما ورزش و تربیت جسم نیروهای انقلابی است.

 وی با بیان اینکه به دنبال توسعه ورزش در حوزه های علمیه هستیم، افزود: ارتقاء سطح فرهنگی جامعه، افزایش روحیه وحدت و همدلی، ارائه الگوی رقابت سالم، تقویت روحیه نشاط  در بین طلاب و روحانیون، و ... از جمله اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی است.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه سرمایه گذاری بر روی ورزش سالم باعث کاهش هزینه های درمانی و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی می شود، تصریح کرد: روحانیت، ورزش و انقلابی گری، شعار ما در این جشنواره است و معتقدیم ورزش می تواند روحیه انقلابی گری را در حوزه ها تقویت کند.

 برپایه این گزارش، در افتتاحیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی، از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha