سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مصلحی

حوزه/ وزیر سابق اطلاعات با بیان این که انحراف از خط امام(ره) و نفوذ سبب می شود ملت ایران سیلی بخورد، گفت: این سیلی خوردن یعنی انقلاب، شیعه و نظام اسلامی حیثیت خود را در جهان از دست خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر پیشین اطلاعات، صبح امروز  در جمع روحانیون و اساتید بسیجی حوزه علمیه استان اصفهان گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی 14 خرداد سال گذشته فرمودند «اگر ما راه امام(ره) را گم کنیم، نسبت به راه امام(ره) غفلت کنیم و راه امام(ره) را عمدا کنار گذاریم ملت ایران سیلی خواهد خورد».

رئیس سازمان نشر و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به اینکه این جمله دو مسئله تحریف و نفوذ را بیان می کند، تصریح کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب به دلیل اینکه امام(ره) را ندیده است با بیان خاطرات دروغین از امام(ره) راه را گم می کند و نسل اول و دوم انقلاب نیز به دلیل اشرافی گری از راه امام(ره) غفلت می کند.

در صورت انحراف از راه امام(ره)، سیلی می خوریم

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه عمداَ کنار گذاشتن راه امام(ره)، پروژه نفوذ است، افزود: دشمن کاری می کند که فعالان انقلاب راه امام(ره) را کنار بگذارند و اگر چنین شود مطابق نظر رهبر انقلاب ملت ایران سیلی خواهد خورد و این سیلی خوردن یعنی انقلاب، شیعه و نظام اسلامی حیثیت خود را در جهان از دست خواهد داد.

وی با بیان اینکه دو نوع نفوذ موردی و جریانی وجود دارد، ابراز داشت: نفوذ موردی همان جاسوسی است که با هدف ترور فیزیکی و ترور شخصیتی صورت می گیرد؛ نمونه ترور فیزیکی را در ترور دانشمندان هسته ای دیدیم و در ترور شخصیتی دشمن با قرار دادن مهدی هاشمی در کنار آیت الله منتظری او را ترور شخصیتی کرد؛ همچنین نوع دیگر ترور شخصیتی تغییر نظام فکری شخصیت است که می توان به سروش و کدیور در این مورد اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه سرمایه گذاری روی پرورش شخصی برای اینکه 20 سال دیگر او را به قدرت برساند، روش دیگر دشمن در نفوذ فردی است، ابراز کرد: نفوذ جریانی اغلب در پوشش های خیریه ای برای شناخت قشر آسیب پذیر و نیازمند در سراسر کشور است، چرا که این قشر زمانی که به کف خیابان آمدند به این راحتی ها از صحنه خارج نمی شوند.

۱۰ روش دشمن

رئیس سازمان نشر و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه روش دشمن برای نفوذ جریانی در مردم، مسئولان و نخبگان کشور ایجاد خطای محاسباتی است، گفت: دشمن از 10 روش برای ایجاد خطای محاسباتی استفاده می کند.

وی در توضیح ۱۰ روش دشمن برای ایجاد خطای محاسباتی، افزود: اقدام دشمن به «تهدید»، «وعده دروغ دادن»، به «خیالپردازی و آرزوهای دراز مشغول کردن»، «زیبا جلوه دادن عملکرد نادرست»، «شایعه سازی و دروغ پراکنی»، «القای یأس و روحیه ما نمی توانیم»، «غفلت از امدادهای غیبی خداوند، واقعیات و اولویت های اصلی کشور»، «قبح زدایی رابطه با آمریکا»، «خیرخواه نشان دادن خود» و «تحریف سخن حق و ارائه تفسیر باطل از آن» 10 روش دشمن برای ایجاد خطای محاسباتی است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha