پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت: دشمن با راه اندازی تشکل‌های مردمی تلاش دارد تا از این طریق در کشور جریاناتی بسازد و یکی از بحث های جدی مباحثی است که با فضا سازی در این تشکل‌ها، مردم را از مسائل اصلی باز داشته و به سمت مسائل فرعی ببرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که دشمن در بحث نفوذ سرمایه گذاری زیادی کرده تا به روش های مختلف وارد شود ، گفت: دشمن با راه اندازی تشکل‌های مردمی تلاش دارد تا از این طریق در کشور جریاناتی بسازد و یکی از بحث های جدی مباحثی است که با فضا سازی در این تشکل‌ها، مردم را از مسائل اصلی باز داشته و به سمت مسائل فرعی ببرد.

وی با بیان این که امروز یکی از وظایف فرهیختگان کشور طراحی برنامه های مقابله با نقشه‌های دشمن است، ادامه داد: باید بصیرت افزایی جایگاه ویژه پیدا کند، زیرا ما در بسیاری از مباحث در جایگاه‌های خوبی قرار داریم و با وجود مشکلات، در عرصه علمی با وجود تحریم ها ی سنگین موفقیت های خوبی به دست آمده است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این که دشمن تمام هم وغم خود را گذاشته تا به نتیجه برسد، اظهار داشت: استان خراسان جنوبی جزء مناطق ویژه کشور است و تاکنون همراهی با نظام و انقلاب داشته و مردم به دنبال فرعیات نرفته و در این زمینه نقش زیادی ایفا کردند .

وی یادآور شد: نیروهای ارزشی هم باید  به دنبال فرعیات نرفته واز این طیف باشند، زیرا خیلی ها می‌خواهند مردم به دنبال فرعیات بروند و انقلاب در مسیری که توسط آنان طراحی شده حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی  خاطرنشان کرد: یکی از طراحی‌هایی که دشمن روی آن مانور می دهد این است که مردم را تهدید کنند تا به نتیجه برسند واین که بارها اعلام می‌شود همه گزینه‌های ما روی میز است، سخنان ساختگی دشمن بوده و رمز پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا هم این بود که وانمود شد او به دنبال رفع مشکلات آمریکا است و می‌خواهد به مشکلات داخلی برسد.

وی با بیان این که برخی ها می‌خواهند وانمود کنند که آمریکا به فکر آنها است، افزود: عربستان هزینه زیادی کرد تا در انتخابات آمریکا کلینتون پیروز شود، اما موفق نشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha