یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسدالله مهر آرا

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صالحیه گفت: روحانیت طلایه دار مبارزه با پروژه نفوذ دشمن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، امروز در جمع اساتید و معاونین مدرسه علمیه صالحیه قزوین با اشاره به لزوم حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم ولایت مدار و پایبند به اصول انقلاب اسلامی یکبار دیگر وحدت و صلابت خود را در این روز مهم به جهانیان نشان خواهند داد.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین خاطرنشان کرد: پس از گذشت 37  سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران یکبار دیگر به صحنه آمده و حضور همیشگی خود را به اثبات خواهد رساند.

وی افزود:  انقلاب اسلامی بعد از پیروزی همواره از سوی دشمنان داخلی و خارجی مورد هدف قرار گرفته است، اما همگی آنها به لطف پروردگار متعال، با هوشیاری امام و فداکاری مردم آگاه خنثی شده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  انقلاب اسلامی با سرنگون کردن رژیم پهلوی آرمان ها و تعالیم مقدس اسلام را به عنوان سرلوحه کار خود قرار داد و با تشکیل حکومت جمهوری اسلامی و ایستادگی در مقابل قدرت های استکباری، ایران را به عنوان الگویی برای همه مسلمانان به دنیا معرفی کرد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم جلوگیری از نفوذ و ورود بیگانگان به کشور، تصریح کرد: برای حفظ نظام  و آرمان های آن باید با بصیرت و آگاهی اصول و ارزش های اصلی انقلاب را بشناسیم و این ارزش ها را به نسل های آینده منتقل کنیم و اجازه ندهیم دشمن در این جنگ نرمی که به راه انداخته در قلب های جوانان نفوذ کند و به اهداف شوم خود برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha