شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌‌الاسلام حاج صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: حوزه انقلابی ، بزرگترین سد در برابر پروژه نفوذ دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر حوزویان استان تهران با ایشان، حاوی نکات و مطالب مهمی بود، اظهار داشت: رهبری معظم در کنار هدایت فکری و دینی، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی را از دیگر ماموریت ها و وظایف بسیار کلیدی بر دوش حوزویان عنوان فرمودند و خواستار نقش آفرینی بیشتر و بهتر طلاب و فضلا در مسیر تقویت روحیه و اندیشه انقلابی، در بین آحاد ملت شدند.

وی افزود: امروز ما باید برای نسل جوان یک برنامه ریزی دقیق ، مستمر و هدفمند داشته باشیم چرا که دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به شدت به دنبال جذب اندیشه و فکر جوانان به سوی اهداف خاص خود هستند و این وظیفه حوزویان انقلابی و دغدغه مند است که در لبیک به فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری به عنوان نائب امام زمان(عج) در فضای حقیقی و مجازی ، مجاهدت کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با تاکید بر این که حفظ و تقویت روحیه انقلابی ، لازمه دفع خطر دشمنان انقلاب از جمله در مساله پیچیده نفوذ است، بیان داشت: امروز به خصوص حوزویان در مقابله با پروژه نفوذ دشمن رسالت مهمی به عهده دارند و همچون گذشته باید با عملیاتی کردن منویات حضرت آقا، در این مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به این که حفظ روحیه انقلابی به معنای حفظ هویت اصیل انقلابی و تلاش برای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) است، گفت: همین روحیه انقلابی و جهادی است که تمایزبخش اسلام ناب از اسلام غیرناب، به ویژه اسلام آمریکایی و اسلام متحجرین و سکولارهاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha