چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: برای مقابله با توطئه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن نیازمند ایجاد جبهه هوشمند در برابر فتنه نفوذ دشمنان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین حجت الاسلام  والمسلمین علی معبودی ، امروز در جمع مسئولین حلقه های صالحین که در سالن اجتماعات شهید حسن پور برگزارشد گفت:  امروز محور مقاومت به عنوان یک بازوی قدرتمند در جهان مطرح شده و ایران در این عرصه نقش مهمی ایفا می کند.

مسئول  حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی در دل مردم کشورهای اسلامی مانند سوریه و عراق نفوذ کرده و موجب امید و اعتماد به نفس مردم کشورهایی شده که در تیررس استکبار و تروریست ها قرار دارند .

وی در ادامه افزود: نقش حلقه های صالحین در بصیرت افزایی و روشنگری مردم نقش مهمی دارند و اگر فعالان این عرصه بتوانند تخصص حرفه ای خود را در این عرصه افزایش دهند میتوان قوی تر عمل کرد و به نتایج بهتری رسید.

حجت الاسلام معبودی به  آفت‌هایی که انقلاب را تهدید میکند را اشاره و تصریح کرد: یکی از آفت‌ها تضعیف اندیشه و روحیه انقلابی گری است،  وبی‌تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت اجتماعی خویش که سرمایه عظیم انقلاب نیز در دوران تأسیس و بقا همین تعهد است.

 وی ادامه داد :مهمترین مسئله وجریانی که انقلاب را  از بدو  دو تشکیل تهدید می کند جریان نفوذ است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: پدیده نفوذ از سوی دشمنان را باید جدی گرفت و به لحاظ حفاظتی خود را برای مقابله با توطئه‌های خصمانه دشمنان آماده کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهارداشت:  نفوذ یک پدیده عمیق و اساسی است که نباید به آن صرف یک مسئله سطحی نگریست، چراکه در پشت پرده آن یک برنامه ریزی مفصل از سوی آمریکاییها در جریان است که انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و لذا باید تدابیر لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد:  نفوذ در  عرصه های فرهنگی و عقیدتی می تواند تبعات زیان بارتری نسبت به نفوذ در عرصه های اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی در پی داشته باشد زیرا اگر دشمن بتواند ذائقه فرهنگی آحاد جامعه را به سود خود تغییر دهد دیگر نیازی به تقبل خطر و هزینه های سنگین تهاجم نظامی و یا دخالت مستقیم سیاسی نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha