شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله عبدالنبی نمازی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، باتاکید بر روحیه ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار گفت: در طول انقلاب اسلامی هیچ یک از ترفندهای دشمن نتوانست درصف ملت انقلابی تزلزلی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به مناسبت یوم الله 22 بهمن  پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، با پیروزی انقلابمان که به فرمایش امام راحل انفجار نور بود به ظلم و سیاهی، فساد و تباهی خاتمه داد و رژیم  منحوس پهلوی  علی رغم پشتیبانی همه جانبه آمریکا، شیطان بزرگ نتوانست به حیات شوم و ننگین  و سراسر ظلم  و جنایت خود ادامه دهد .

در طول دوران پس از پیروزی انقلاب، ملت مومن و وفادار ایران اسلامی با انواع و اقسام توطئه ها و تهدید ها و تحریم ها مواجه بوده است، اما هیچ  یک از این ترفندها و حتی جنگ هشت ساله تحمیلی نتوانست در صف فولادین این ملت خللی ایجاد نموده و بنیاد مستحکم انقلاب را سست  نماید .

 به حول و قوه الهی و با عنایات حضرت ولی عصرامام زمان (عج) و رهبری امام عزیزمان(ره) و سلاله پاکش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، ملت شجاع، غیور و مجاهد ایران اسلامی توانست با تحمل زحمات  و لطمات فراوان به عنوان ملتی بزرگ و قدرتمند و عزتمند خود را به جهانیان معرفی نماید و با آگاهی و بصیرت و صبر و مقاومت بر دشمنان بی دین و بی رحم خود مسلط شده و طعم تلخ یاس و نا امیدی را به آن ها بچشاند و الگویی برای دیگر مستضعفان در سراسر جهان باشد.

 ضمن گرامیداشت ایام الله 22 بهمن، از ملت بزرگوار ایران اسلامی، مردم غیور استان اصفهان به ویژه مردم دارالمومنین کاشان می خواهم با حرکت انقلابی و راهپیمایی خود در این روز با عظمت بار دیگر شکوه و وحدت وصف ناپذیر خود را به جهانیان نشان داده و دشمنان اسلام و قرآن و نظام اسلامی را برای همیشه مایوس نمایند و پاسخ یاوه گویی های رئیس جمهور را خواهند داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha