چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن روز تولد واقعی ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع نیروهای مسلح خراسان شمالی به مناسبت 19 بهمن روز نیروی هوایی در محل تیپ مستقل 130 ارتش، اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در 22 بهمن پایه ریزی شد به همین دلیل این روز مهمترین روز در تاریخ ایران است.

وی افزود: روز 22 بهمن روز تولد واقعی ملت ایران است، چرا که در این روز شخصیت انسانی و اسلامی ما شکل گرفت و حق بر باطل پیروز شد و اسلام ناب هویدا شد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی دهه فجر انقلاب اسلامی را یاد‌آور روزهای به یاد ماندنی از رشادت‌ های مردم مسلمان ایران دانست و گفت: انقلابی اسلامی ایران با مجاهدت و شهامت مردم مومن، علمای مجاهد و روحانیت انقلابی به ثمر نشست و امروز عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمره خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: انقلابی که براساس محاسبات عادی و مادی محال اندیشیده می‌شد بر مبنای دین، و ایمان مردم، به دست مردم، با رهبری یک مرجع تقلید و روحانی شاخص به پیروزی رسید و ریشه حکومت ظلم و ستم و طاغوت در ایران اسلامی برچیده شد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه ارتش در  روز 19 بهمن با یک حرکت زیبا تار و پود نظام شاهنشاهی را از هم گسست و با امام (ره) بیعت کرد، اظهار داشت: نیروهای جان بر کف ارتشی در 19 بهمن سال 57 دل ملت ایران و امام خمینی(ره) را شاد کردند.

وی با بیان اینکه در این روز ارتش به جای گلوله با گل به استقبال امام خمینی (ره) آمد، افزود: با این اقدام ارتش کار دستگاه طاغوتی پهلوی تمام شد و نورانیت، بصیرت و معرفت جای ستم را در کشور ایران گرفت و امیدهای دشمنان به یاس مبدل گشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی گفت: چرخ‌های نخ ریسی زنان در خانه‌ها نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید بر اینکه باید تولید را از خانه‌ها آغاز کنیم تا اقتصاد کشور رشد کند، خاطرنشان کرد: باید خانه‌ها تبدیل به کارگاه‌های تولیدی شود و جامعه خوداتکا شده و وابستگی‌ها هم کم شده و از بین برود.

انتهای پیام/ع

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha