پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بصیرت افزایی

حوزه/ دکتر سلطانی گفت: باید دقت داشته باشیم که دشمن با نفوذ خود از ما و منافع ما سوءاستفاده نکند، لذا امروز باید با با دشمن شناسی به مبارزه به پروژه نفوذ برویم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، دکتر سلطانی در جمع طلاب، مبلغین، اساتید و فرماندهان سپاه پاسداران در شهرستان سنقر به ایراد سخن پیرامون مسایل منطقه و کشور پرداخت.

این استاد دانشگاه با اشاره به رابطه طلبه انقلابی و حوزه انقلابی، گفت: روحانی و طلبه انقلابی و حوزه علمیه انقلابی ارتباط مستقیم و متقابل با همدیگر دارند.

سلطانی با تاکید بر اهمیت پاسداشت آرمان های جمهوری اسلامی عنوان کرد: همه به ویژه طلاب و روحانیون باید از انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدای این مرز و بوم حراست کنیم.

وی با اشاره به سخنان متفکرانه مقام معظم رهبری، افزود: باید درباره منظومه فکری سخنان مهم مقام معظم رهبری مباحثی داشته باشیم و این مهم برای همگان تفهیم شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب را باید پیگیری کنیم، زیرا کلام وی حکیمانه است، پس باید برای تبیین فرمایشات رهبری برای مردم تلاش دوچندان داشته باشیم.

وی وحدت و یکپارچگی را رمز ماندگاری نظام عنوان کرد و گفت: همه باید وحدت کلمه داشته باشیم و هرگز از تلاش در راه آبادانی و توسعه کشور خسته نشویم ؛ البته دشمن شناسی نیز باید در دستور کار ما باشد.

وی در ادامه سخنان خود تحلیلی بر برجام داشت و افزود: باید دقت داشته باشیم که دشمن با نفوذ خود از ما و منافع ما سوءاستفاده نکند، پس هرگز نباید فریب خنده های ظاهری دشمن را بخوریم، زیرا اعتمادی به آنها نیست.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha