جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مجید صفدری

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنقر گفت: بر همه ما لازم است که در همه حال و همه جا مواظب آفت ها و آسیب ها بوده و اهل مراقبه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، مدیریت، اساتید، طلاب، روحانیون مبلغ و مستقر در سنقر با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام بنی عامریان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مدرسه، برنامه های انجام گرفته در سال 95 را، به امام جمعه این شهرستان اعلام کرد.

در ادامه این دیدار، برنامه های فرهنگی و مذهبی همانند برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها و مسابقات مذهبی و فرهنگی صورت گرفته در سال جاری به ترتیب زمان آن اعلام شد.

حجت الاسلام  بنی عامریان در ادامه این جلسه که به عنوان نشست سالانه حوزویان با امام جمعه شهرستان سنقر برگزار گردید، به صورت خلاصه گزارشی از برنامه های فرهنگی و مذهبی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر برای سال آینده تشریح کرد.

پس از ارائه گزارش توسط مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، امام جمعه این شهرستان، نکات اخلاقی و تذکراتی را یادآوری و در خصوص مشکلات فرهنگی این شهرستان، راهکارهایی ارائه داد.

حجت الاسلام مجید صفدری با بیان این که این گونه جلسات باعث انس و همدلی بیشتر می شود، تأکید کرد: باید خود ما به عنوان طلاب و روحانیون، عامل به علم خود باشیم که این مهم اثر بیشتری در تبلیغ خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان سنقر افزود: بر همه ما لازم است که در همه حال و همه جا مواظب آفت ها و آسیب ها بوده و اهل مراقبه باشیم.

در ادامه معاونین و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، با اشاره به برخی از تنگناها و نیز فرصت های پیش رو، از امام جمعه این شهرستان خواستند که همانند گذشته مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر را همراهی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha