جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر با بیان این که خود طرح راهیان نور نوعی فرهنگ سازی در حوزه شهادت و ایثار است، گفت: باید در خلال این برنامه ملی، به جوانان بیاموزیم که هنوز نبرد دنیای کفر با اسلام تمام نشده است و دشمنان از طرق دیگر جنگ را ادامه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید بنی عامریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: برنامه فرهنگی راهیان نور، جزء برنامه های ملی و تأثیرگذار در حوزه فرهنگ شهادت و ایثار است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر افزود: برقراری و تدام طرح راهیان نور می تواند در تهذیب جوانان و نوجوانان و نسلی که جنگ تحمیلی را تجربه نکرده اند، به سمت آرمان های انقلاب و ارزش های دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار باشد، لذا می طلبد که مسئولان فرهنگی کشور در مقوله راهیان نور با دقت و برنامه بیشتری کار کنند.

وی با بیان این که طرح راهیان نور نوعی فرهنگ سازی در حوزه شهادت و ایثار است، گفت: هنگامی که جوانان و نوجوانان که سرمایه این مرز و بوم محسوب می شوند به مناطق عملیاتی رهسپار شوند، با چشمان خود سختی هایی که هشت سال بر رزمندگان دفاع مقدس گذشت را به خوبی لمس می کنند.

حجت الاسلام بنی عامریان ادامه داد: باید در خلال این برنامه ملی، به جوانان خود بیاموزیم که هنوز نبرد دنیای کفر با اسلام تمام نشده است و دشمنان اسلام از طرق دیگر جنگ یکجانبه خود را ادامه می دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر گفت: امروز نبرد و ستیز دشمنان اسلام، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است، لذا اردوهای راهیان نور به عنوان بهترین تمهیدات برای مقابله با این حرکت دشمنان است.

وی  در پایان تأکید کرد: باید در برنامه های فرهنگی راهیان نور، همان راه واقعی شهدا را به جوانان یادآوری کنیم تا همچنان این راه استمرار داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha