جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین، راهیان نور را پیوند دهنده نسل جوان با آرمان های شهدا دانست و گفت: شهدا و ایثارگران با ثبت حماسه هشت سال دفاع مقدس، ایران و ایرانی را در جهان سرافراز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین عباسی در جمع خانواده های اساتید حوزه علمیه قزوین اعزامی به اردوی راهیان نور اظهار داشت: شهدا بهترین نمونه زیبایی های خلقت هستند، چرا که این عزیزان در طول عمر با برکت خود صحنه های بسیار ارزشمند و نابی را با رشادت، مجاهدت و ایثارگری آفریدند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  شهدا، جانبازان و آزادگان دست از تعلقات دنیوی کشیدند و برای دفاع از مرزهای میهن اسلامی رهسپار جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند و با ثبت حماسه هشت سال دفاع مقدس، ایران و ایرانی را در جهان سرافراز کردند.

وی به برنامه های راهیان نور اشاره کرد و افزود: این برنامه عظیم فرهنگی با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) و شهدا، نشان دادن عشق مردم به نظام و ولایت و در حقیقت پیوند نسل جوان با آرمان های شهدا است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: برنامه های مختلفی برای اردوی راهیان نور پیش بینی شده که  از مهمترین آنها می توان به زیارت یادمان شهدای فتح المبین، شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه وحضور در رزمایش شبانه اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: بازگو کردن خاطرات هشت سال دفاع مقدس و بحث در مورد مسائل اعتقادی و اخلاقی در طول این اردو در نظر گرفته شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که  در اردوهای راهیان نور شاهد آثار و برکات شهدا هستیم، ابراز داشت: امسال توانستیم که به همراه اساتید مدارس، خانواده های آنان را نیز به این سفر معنوی اعزام نماییم.

انتهای پیام  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha