جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین داوود زارع

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: ساختمان جدید مدیریت حوزه خواهران استان در زمین به مساحت بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع ساخته می شود.

حجت الاسلام داود زارع در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اعلام این خبر اظهار داشت: علاقه خواهران به دروس حوزوی در استان کرمانشاه نسبت به برخی نقاط دیگر کشور بسیار بالاست و این نوید دهنده داشتن مردمی انقلاب و علاقمند به دروس دینی در این خطه از ایران اسلامی دارد.

مدیر حوزه خواهران استان کرمانشاه تاکید کرد: توسعه مکان های مذهبی و فرهنگی نقش بسیار بزرگی در پررنگ کردن دین و نیز جهت دادن به علاقه خواهران به فراگیری دروس دینی دارد، لذا سیاست حوزه علمیه استان کرمانشاه افزایش و توسعه این گونه مکان ها برای ورود بیشتر خواهران علاقمند به فراگیری دروس مذهبی و دینی می باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه چند روز گذشته شاهد مراسم کلنگ زنی محل جدید احداث مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با حضور استاندار، روحانیون، اساتید حوزوی، فرماندار و تنی چند از مسئولان استانی بودیم.

این کارشناس حوزوی تاکید کرد: این پروژه در زمینی بالغ بر 3 هزار و 500 متر مربع در سه طبقه احداث خواهد شد و با ساخت آن، بسیاری از مشکلات کنونی که ما در حوزه مدیریت خواهران استان داریم، برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام  زارع  در پایان سخنان خود اظهار داشت: یکی از ویژگی های ساختمان جدید، داشتن مسجدی زیبا با امکان دسترسی از داخل مدیریت و خارج از آن می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha