پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار با خانواده معظم شهدا

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب ارتش با بیان این که همه مردم ایران مدیون خون پاک شهیدان هستند، گفت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای گرانقدر خود نوعی قدردانی از این عزیزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، جمعی از روحانیون، طلاب، فرماندهان سپاه و بسیج و نیز برخی از مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر شهر کرمانشاه با خانواده شهیدان در استان دیدار کردند.

در یکی از این دیدارها، مسئولان فوق با خانواده شهید "عزیز پاجربا" از شهدای گرانقدار شهر کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

"فتاح مومن" مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه علمی و کاربردی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن ارائه بخش کوتاهی از زندگی نامه شهید "پابرجا"  گفت: شهدا و خانواده های آنان جایگاه بسیار بالایی در جامعه و کشور دارند و احترام به این قشر، در واقع احترام به ارکان نظام و انقلاب است.

خانم مؤمنه در ادامه گفت: امیداریم همانند گذشته، فرهنگ شهادت و ایثار در کشور جاری باشد و جوانان این مرزو بوم همیشه و در همه حال آماده دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی باشند.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب ارتش نیز ضمن قدردانی از شکیبایی و بردباری خانواده شهید پاربرجا گفت: تمام جامعه و یکایک افراد آن مدیون از فداکاری بی مثال و بی مانند شهدا هستند و امیدواریم که همیشه یاد و افتخارآمیزی شهدا، در روح و کالبد جامعه جاری و ساری باشد.

رییس عقیدتی و سیاسی قرارگاه غرب ارتش ادامه داد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای گرانقدر خود نوعی قدردانی از این عزیزان است؛ کسانی که برای حفظ کیان اسلام و ایران، از داشته های خود گذشتند و مایه سرافزار این خاک و آب شدند.

در ادامه این دیدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیح کرمانشاه نیز با ابراز خوشحالی از این دیدار، گفت: اگر امروز امنیتی در کشور می بینیم، همه حاصل فداکاری و از جان گذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد که این خود جای تحسین دارد.

سرهنگ پاسدار جهانگیر کریمی ادامه داد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک به دست متجاوزان بخثی بیفتد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha