جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، گفت: تا زمانی که یاد و راه شهدا در جامعه باشد، دشمن نمی‌تواند در اراده ملت خدشه‌ای وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز همزمان با نهمین روز ایام‌الله دهه مبارک فجر، در دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، با بیان اینکه خون‌های به ناحق ریخته شده شهدا، پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی ایران است، اظهارداشت: به‌راستی‌که مردم هیچ‌گاه شهدا را فراموش نمی‌کنند و راه آن‌ها را تا آخرین لحظه عمر ادامه می‌دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا عنصر اثرگذار جامعه هستند، گفت: به‌یقین اگر خون شهدا و اراده ملت نبود، انقلاب و پیروزی هم در کار نبود.

وی تصریح کرد: در تمام دوران اختناق شاهنشاهی بخصوص در زمان دولت هویدا، سعی بر آن بود که آتش مقدس اختلاف بین حق و باطل را خاموش کنند تا آنجا که از سوی کاخ سفید، نیروهایی برای تقویت ارتش جهت انجام کودتا علیه مردم حضور پیدا کردند، اما دست یاری خداوند متعال با مردم بود و اراده و رشادت‌های جوانان برومند ایران اسلامی، تاب‌وتوان را از دشمن مستکبر سلب کرد و آن را ناکام گذاشت.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر اینکه اراده امام خمینی(ره) و ملت در پیروزی انقلاب اصلی‌ترین رکن بود، تصریح کرد: این میان خانواده‌های شهدا از عنصرهای اصلی و تأثیرگذار انقلاب بوده و هستند و همچنان نیز پس از گذشت سال‌ها هنوز مردم ایران از ورود شهدای گمنام، به‌صورت باشکوهی استقبال و تجلیل می‌کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان خون مطهر شهدا را پشتوانه نظام و انقلاب دانست و اظهارداشت: تا زمانی که یاد و راه شهید در جامعه کنونی ایران وجود داشته باشد، هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در اراده پولادین ملت اثرگذار باشد و در آن رخنه کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha