چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام خمینی(ره)

حوزه/ معاونت پژوهش مدرسه علمیه الغدیر اهواز در راستای آشنایی طلاب با سیره و منش سیاسی امام خمینی(ره)، مسابقه کتابخوانی «امام مجسم» را در این مدرسه علمیه برگزار کرد.

حجت‌الاسلام اکبر شریفی، معاون پژوهش مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «وصیت‌نامه امام خمینی(ره)» در مدرسه علمیه خبرداد و اظهارداشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر، فرصت خوبی برای مطالعه سیره سیاسی و منش اخلاقی حضرت امام(ره) بوده و در این راستا اقدام به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی پیرامون وصیت‌نامه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی کردیم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مطالعه وصیت‌نامه حضرت امام(ره) از سوی جوانان، گفت: حضرت آقا در یکی از سخنانشان پیرامون وصیت‌نامه حضرت امام می‌فرمایند «به جوانان توصیه می‌کنم وصیت‌نامه امام را بخوانید. شما امام را ندیده‌اید اما امام مجسم در این وصیت‌نامه، بیانات و گفتارهاست» به همین دلیل معاونت پژوهش مدرسه علمیه الغدیر بر آن شد تا مسابقه‌ای با عنوان «امام مجسم» برای کلیه طلاب مدرسه برگزار کند.

حجت‌الاسلام شریفی، از نحوه اجرای این مسابقه سخن گفت و بیان داشت: کتاب وصیت‌نامه امام خمینی(ره) همراه با یک پرسش‌نامه ۴۰ گزینه‌ای در اختیار طلاب قرار دادیم و إن شاءالله طی مدت یک ماه فرصت دارند تا به سؤالات موجود در پرسش‌نامه پاسخ دهند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الغدیر، در پایان هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام مجسم» را آشنایی با سیره و منش سیاسی امام خمینی(ره) عنوان کرد و اظهارداشت: إن شاءالله پس از برگزاری مسابقه و تصحیح پرسش‌نامه‌ها، به نفرات برگزیده، جوایزی نفیس اهداء می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha