پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقه کتابخوانی «بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری»

حوزه/ حجت‌الاسلام فرطوسی آماده‌سازی طلاب جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی را یکی از اهداف برگزاری مسابقه عنوان کرد و گفت: آشنایی با شیوه‌های تبلیغ و همچنین راه‌های ارتباط با جوانان از دیگر اهداف برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» است.

حجت‌الاسلام فرطوسی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری»، بیان داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در امر تبلیغ و هدف‌گذاری آشنایی‌ طلاب با مبانی فکری امام خامنه‌ای، مسابقه کتاب‌خوانی «بایسته‌های تبلیغ» برگزار شد.

وی، آماده‌سازی طلاب جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی را یکی از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و افزود: آشنایی با شیوه‌های تبلیغ و همچنین راه‌های ارتباط با جوانان از دیگر اهداف برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» است.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با اشاره به تعداد نفرات شرکت‌کننده در این مسابقه، گفت: بحمدالله تعداد افرادی که در مسابقه مذکور شرکت کردند، ۴۵ نفر بود و إن‌شاءالله این تعداد نفرات در آینده‌ای نزدیک، به امر مقدس تبلیغ در مناطق محروم مشغول می‌شوند.

حجت‌الاسلام فرطوسی، در پایان از دیگر برنامه‌های معاونت تبلیغ مدرسه خبرداد و اظهار داشت: إن‌شاءالله در نظر داریم کلاس‌های مهارتی خطابه عربی برای پایه‌های ۴ الی ۷ در دو سطح «الف» و «ب» برگزار کنیم که اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha