جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجدید بیعت مردم خوزستان با آرمان‌ ولایت فقیه

حوزه/ جمعی از نمایندگان اقوام و عشایر استان خوزستان، هم‌زمان با دومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، با آرمان‌های امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای و انقلاب اسلامی، تجدید بیعت و میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، جمعی از عشایر استان خوزستان، در دومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، با حضور در حسینیه بقیه‌الله اهواز، تجدید میثاق و بیعت دوباره‌ای با آرمان‌های امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای و انقلاب اسلامی کردند.

در این مراسم که با حضور ویژه علمای بلاد شهرستان‌ها برگزار شد، حجت‌الاسلام دغاغله، نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه  امور عشایر استان خوزستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، در یکی از پیچیده‌ترین مقاطع تاریخی، در دوره‌ای که الگوی توسعه و توزیع قدرت جهانی به‌گونه‌ای متوازن فضای دو قطبی، با محوریت آمریکا و شوروی را شکل داده بود، به رهبری امام راحل و اراده ملت ایران و تحت آموزه‌های اسلام ناب و تجارب ارزشمند تاریخی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه فروپاشی نظام شاهنشاهی، زلزله‌ای عظیم در اردوگاه استکبار جهانی رقم زد، گفت: با پیروزی انقلاب و خارج شدن ایران از مدار سلطه آمریکا، توازن دو قطبی، متزلزل و منطق جدیدی در عرصه بین‌المللی که از ظرفیت‌های لازم برای پایدارسازی یک تمدن جهانی برخوردار بود، ظهور کرد.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در بخش دیگری از این مراسم، عشایر را سربازانی از سربازان آقا امام زمان(عج) خواند و اظهار داشت: نقش عشایر چه در مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی، چه در پیروزی انقلاب و چه در تداوم نظام اسلامی، بسیار ویژه و تأثیرگذار بوده و خوزستان به داشتن چنین عشایری افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه خوزستان به‌مثابه یک ایران کوچک است، گفت: علت اینکه برخی‌ها، خوزستان را یک ایران کوچک می‌نامند، «حضور مردمانی از عشایر مختلف ایران در این سرزمین و وحدت بی همتای آنان است» که باید به دلیل این وحدت و همبستگی افتخار نمود و خدا را شکر کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، نماز وحدت عشایر استان خوزستان اقامه و پس از آن، عشایر با سر دادن شعارهای «لبیک یا خامنه‌ای» و «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» بیعت مجدد خود با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha