جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد زارعی - امام جمعه شهرستان صحنه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه شهرستان صحنه استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی به ایرانیان شخصیت و هویت داد و اگر قدردان آنآنشیشبشی باشیم به سعادت می رسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران و برادران صحنه، با حجت الاسلام احمد زارعی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار، امام جمعه شهرستان صحنه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ابراز داشت: دهه فجر، حاصل اخلاص و ایثار فصل اول و دوم انقلاب است و وظیفه ما این است اکنون که بر سر خوان این انقلاب نشسته ایم برای رونق این انقلاب، باید در سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری جست وجو کرد که یکی از رهنمودهای ایشان انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

حجت الاسلام زارعی ابراز داشت: ما باید سعی کنیم خانواده مومن و انقلابی داشته باشیم و برای انقلابی شدن خانواده ها تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان صحنه افزود: خانواده انقلابی، روحانی انقلابی و مسئول انقلابی همه فاکتورهایی دارند که باید برای رسیدن به آن ها کوشید. اگر تاکید می شود انقلابی بمانید چون هدف این است آرمان رنگ نبازد و اصل شایسته سالاری و شایسته مداری برقرار باشد.

وی ادامه دادند: اینکه ما انقلابی بودن را در رفتار مردم ببینیم یک آسیب عمومی است. برای بدست آمدن بنای بلند مرتبه لازم نیست خانه مردم خراب شود و برای مردم پشت سر هم پرونده سازی کرد، بلکه باید کمک کرد خانه مردم و جامعه را ساخت.

وی در پایان سخنان خود افزود: انقلاب به ما شخصیت و هویت داد و اگر قدردان باشیم به سعادت می رسیم، در تصمیم گیری ها تحت افراد صاحب نام نباشیم چرا که ممکن است کاری انجام بگیرد ولی به خاطرش سفارش یک نفر آن عمل تغییر کند چرا که این امر بی اعتمادی در جامعه ایجاد می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha