پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گلباران حجره امام در مدرسه امام خمینی(ره) اراک

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی برنامه های حوزه استان و مدارس علمیه در دهه فجر را اعلام کرد.

حجت الاسلام جعفری در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری «حوزه» در اراک، با تبریک ایام الله دهه فجر، به اجرای ویژه برنامه های این دهه در مدارس علمیه استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال برنامه های بسیار متنوعی به صورت استانی و یا در مدارس علمیه تدارک دیده شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، گلباران حجره طلبگی امام (ره) در مدرسه امام خمینی(ره) اراک، برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس، و ... را از برنامه های حوزه استان در دهه فجر اعلام کرد.

 وی به برگزاری مسابقات ورزشی در دهه فجر انقلاب نیز اشاره کرد و ادامه داد: رقابت‌های ورزشی بین طلاب سراسر استان در رشته های فوتسال، دوومیدانی، شنا، تیراندازی برگزار می گردد و در پایان به تیم های اول تا سوم در هر رشته جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری برگزاری نشست بصیرتی سیاسی با موضوع "انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی" در مدرسه علمیه امام مهدی (عج) اراک، نشست " انقلاب اسلامی، هویت دینی و تمدن اسلامی" در مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان خمین و  نشست "انقلاب اسلامی، انقلابی گری، اقتدار و عزت اسلامی" 12در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک را از جمله این نشست ها اعلام کرد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: همایش استانی با موضوع "انقلاب اسلامی، الهام بخش استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن" نیز با حضور ائمه جمعه و جماعات، اساتید و طلاب مدارس علمیه استان، در دهه فجر برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha