پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پزشکیان نماینده تبریز

حوزه/ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، وحدت نیروهای درون نظام و پرهیز از اختلافات را لازمه حل مشکلات کشور به خصوص در حوزه مسایل اقتصادی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر مسعود پزشکیان چهارشنبه شب طی سخنانی در دومین شب از سلسله نشست های جشن دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت:متاسفانه در حال حاضر اختلاف و تنش در بین برخی مسئولان وجود دارد که تشدید این وضعیت نمی گذارد که ما در مسیر تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به مردم گام برداریم.

وی همچنین با اشاره به این که قدرت‌طلبی جامعه را به سمت تباهی سوق می دهد، گفت: آنچه امام راحل و مقام معظم رهبری برای ما ترسیم فرموده اند این است که در مسیر رضای خدا به مردم خدمت کنیم و در این راه دست از قدرت طلبی و منافع شخصی و گروهی برداریم.

این نماینده مجلس با بیان این که امام خمینی (ره) به توفیق الهی و یاری مردم توانست بساط نظام شاهنشاهی را در این کشور برچیند، افزود: ما باید حقیقتاً قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی باشیم و قدردانی و شکر این نعمت به آن است که در مسیر اهداف والای امام و شهدا گام برداریم و در برقراری عدالت و مقابله با ظلم و فساد و تبعیض کوشا باشیم.

وی با اشاره به این که وجود فیش های نجومی زیبنده جامعه ما که به دنبال تحقق عدالت است، نمی باشد، ابراز داشت:  عزت انقلاب اسلامی وابسته به عزت مردم است و حفاظت و حراست از عزت ملت بدون مشارکت همگان امکان‌پذیر نیست.

پزشکیان اضافه کرد: باید زمینه های فیش های نجومی و پرداخت های ناروا را گرفت و نگذاشت که زیاد شدن مفاسد اقتصادی باعث کمرنگ شدن اعتماد مردم به مسئولان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تصمیم اخیر  رییس جمهور آمریکا مبنی از جلوگیری از ورود مسلمانان به این کشور گفت: باید در کشور به وضعی دست یابیم که طرف مقابل منت دیدن ما را بکشد اما برای رسیدن به این هدف باید صبر کرد و از محرماتی که ما را از عزت باز می‌دارد، برحذر باشیم و به خدا توکل کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به این که دهه فجر فرصت مغتنمی است تا با آرمان ها امام و شهیدان تجدید عهد کنیم، خاطرنشان کرد: راه مقابله با مشکلات در کشور ، وحدت و همدلی و پرهیز از تنش ها و اختلافات در نیروهای نظام است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha