پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی از افتتاح ساختمان اصلی مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز خبرداد و گفت: إن‌شاءالله فردا طی مراسمی با حضور آیت‌الله موسوی جزایری و جمعی از مسئولان ارشد کشوری، ساختمان اصلی مدرسه علمیه به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به افتتاح ساختمان اصلی این مدرسه علمیه، اظهار داشت: مراحل بازسازی ساختمان اصلی مدرسه علمیه از سال ۹۲ اجرا شد و بنا بود طی مدت‌زمانی کوتاه به سرانجام رسد، اما به دلیل مشکلات مالی به تعویق افتاد و نهایتاً با بنیاد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از مهرماه گذشته به سرانجام رسید و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی فازهای این ساختمان را شامل فضای آموزشی، خوابگاه‌های طلاب، آشپزخانه و کتابخانه مرکزی عنوان کرد و افزود: إن‌شاءالله فردا همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور آیت‌الله موسوی جزایری و جمعی از مسئولان ارشد کشوری، ساختمان اصلی مدرسه علمیه به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام موسوی، بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: در سطح دو ۱۲۰ طلبه و در سطح سه نیز ۱۳۶ طلبه مشغول به تحصیل هستند که از مجموع طلاب سطح۳ به طور روزانه ۵۰ نفر در کلاس‌های درس تخصصی شرکت می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش طلاب در این مدرسه علمیه، گفت: با راه‌اندازی ساختمان اصلی، توانایی این مدرسه جهت جذب طلبه دوچندان شده و إن‌شاءالله در سال تحصیلی آینده شاهد افزایش تعداد طلاب مدرسه خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha