جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: در دوران انقلاب اسلامی روحانیت شیعه اجازه نداد چراغ انقلاب خاموش شود و باتحمل زندان‌ها و شکنجه‌ها، نگذاشتند پرچم به اهتزاز درآمده توسط امام راحل بر زمین بیفتد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، امروز در مراسم گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س)، با تاکید بر ضرورت بازخوانی تاریخ انقلاب و مبانی فکری  و اندیشه های امام راحل، گفت:  برخی تلاش می کنند تا اندیشه های امام خمینی را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) خورشید تابناک است و نیاز به تعریف ندارد، ابراز داشت: امام (ره) از آغاز انقلاب اسلامی تا روزی که از دنیا رفتتند، تمام اندیشه های ایشان بسیار روشن، آشکار و گویاست و هیچ نیازی به تحلیل و تفسیر ندارد، به طوری که حتی انسان های بی سواد و کسانی که  نه از سیاست آگاهی دارند و نه علم بهره ای برده اند، اندیشه ها و مبانی فکری امام (ره ) که در سخنرانی ها و بیانیه ها نشر داده می شد، برایشان روشن است.

وی با اشاره به رسالت طلاب و روحانیون در عرصه تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی برای نسل جوان، ادامه داد: دشمنان با استفاده از همه امکانات خود درصدد تضعیف انقلاب هستند، لذا باید با بصیرت افزایی توطئه های آنان را خنثی کرد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: انقلاب اسلامی که به اذعان همه تحلیلگران و سیاستمداران جهان، معادلات منطقه‌ای و جهانی را به هم ‌ریخت، انقلابی‌ترین و مستقل‌ترین حکومت را پدید آورد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی  ادامه داد: اگر روحانیت و مرجعیت در رأس این نهضت و انقلاب بزرگ نبودند، قطعاً سرنوشتی جز شکست یا انحراف از مسیر اسلام ناب نداشت؛ در دوران انقلاب اسلامی روحانیت شیعه اجازه نداد چراغ انقلاب خاموش شود و باتحمل زندان‌ها و شکنجه‌ها، نگذاشتند پرچم به اهتزاز درآمده توسط امام راحل بر زمین بیفتد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha