جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیرحوزه علمیه ایلام از برگزاری سلسله دوره های مشاوره تحصیلی-رفتاری در مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: با همکاری دفتر امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، سلسله دوره های مشاوره برای طلاب ایلام، به مدت 7 روز در مدارس علمیه استان، برگزار می شود.

وی با بیان این که کلاس های مشاوره برای طلاب ایلام در سطح مدارس مختلف استان برگزار می شود، ادامه داد: استاد این کلاس های مشاوره، حجت الاسلام والمسلمین امامی راد از اساتید اخلاق حوزه است که با حضور در مدارس علمیه الهادی(ع) سرابله، امیرالمومنین(ع) ایوان، ولی عصر(عج) مهران و ...، به تبیین موضوعاتی در خصوص مشاوره تحصیلی، رفتاری و خصوصی مورد نیاز طلاب می پردازد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام خاطرنشان کرد: مدارس علمیه  حجت بن الحسن(عج) دره شهر، امام محمد باقر (ع) دهلران و جواد الائمه (ع) آبدانان نیز در هفته جاری شاهد حضور این استاد اخلاق حوزه علمیه قم برای برگزاری کلاس های مشاوره برای طلاب خواهند بود.

وی تأکید کرد: حضور مستمر مشاوران متخصص در مدارس علمیه سطح استان های کشور یک ضرورت است اما با توجه به بعد مسافت استان قم از بسیاری استان ها، بهتر است مسئولان ارشد حوزه علمیه به فکر مستقر نمودن مشاوران بومی در استان های مختلف کشور باشند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha