جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: اوامر مقام معظم رهبری به‌مثابه تکلیف شرعی و وظیفه الهی تلقی شده و بر همه افراد فرض و لازم الاطاعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با صدور پیامی ضمن تشکر از لطف حضرت امام خامنه‌ای نسبت به مردم خوزستان در خصوص معضلات این استان به‌ویژه ریزگردها، اظهار داشت: اوامر مقام معظم رهبری به‌مثابه تکلیف شرعی و وظیفه الهی تلقی شده و بر همه افراد فرض و لازم الاطاعه است.

بر اساس این گزارش، متن پیام امام جمعه اهواز، بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: «لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّكُمْ»

 رهبر فرزانه و محب و محبوب مردم ،در آغاز درس خارج فقه خود‌، در جمع افاضل و اعلام، مردم خوزستان را مورد تفقد و لطف خویش قرار داده‌اند و به مسئولان امر در ارتباط با معضلات این استان به‌ویژه غائله ریزگردها هشدار داده‌اند و اقدامات جدی عملی و فوری آنان را جهت رفع این معضل خواستار شده‌اند.

بدیهی است اوامر مقام معظم رهبری به‌مثابه تکلیف شرعی و وظیفه الهی تلقی شده و بر همه افراد فرض و لازم الاطاعه است.

البته این اولین بار نیست که عنایات معظم له شامل حال مردم ولایتمدار خوزستان می‌شود؛ بحمدالله‌تعالی به کرات شاهد این بزرگواری‌ها بوده‌ایم‌. خداوند سایه ایشان را مستدام بدارد و ما را شاکر جمیع نعمت‌های خداوند به‌ویژه الطاف پدرانه رهبری قرار دهد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

سید محمدعلی موسوی جزایری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha