سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت‌الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده که در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از انتفاضه مردم مظلوم این کشور بسیار جدی و پرچمدار این مساله است.

آیت الله ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران و با سخنرانی مقام معظم رهبری و مقامات عالیرتبه کشورمان اظهار داشت: کشورهای اسلامی به هیچ وجه نباید فلسطین را تنها گذاشته و مراقب توطئه دشمن باشند که می خواهد آرمان و مساله قدس به عنوان مساله اول جهان اسلام مطرح نباشد.

وی با اشاره به غده سرطانی رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا گفت: جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری سالهاست بر تعیین حق سرنوشت مردم فلسطیون توسط خودشان با راه حل دموکراتیک تأکید کرده‌اند اما متأسفانه کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند به این مساله بی توجه هستند و به طور مستقیم و غیر مستقیم از اسرائیل غاصب حمایت می کنند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: ما به طور جدی معتقد هستیم که اگر راه حل دموکراتیک برای حل مسئله فلسطین دنبال نشود، تنها راه باقیمانده مقاومت در برابر صهیونیست ها و خواست غربی ها و آمریکایی هاست.

وی همچنین با اشاره به ضرورت برگزاری چنین کنفرانس هایی ابراز داشت: این گونه نشست ها و همایش ها و اعلام مواضع قطعاً در راستای حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین قهرمان است و دشمن نیز به شدت از این اعلام همبستگی ها در جهان اسلام می هراسد.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha