جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی

حوزه/حوزه های علمیه، علما و روحانیون در مقابل حرکت مذبوحانه رژیم بحرین و همپیمانان آن ساکت نخواهند ماند و قاطعانه به میدان خواهند آمد تا مردم و شیعیان بحرین بدانند سایر کشورهای اسلامی و حوزه های علمیه قم و نجف حامی آنها می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکوم کردن حرکت مذبوحانه رژیم بحرین در دستگیری شیخ عیسی قاسم، گفت: رژیم بحرین در حقیقت پیاده نظام دشمنان شیعه، اسلام  و دین است،  این رژیم تمام تلاش خود را بکارگرفته تا خدمت گزاری صادق به اسرائیل، غرب و مجری برنامه آنها باشد.

عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: انتظار از سازمان حقوق بشر که به بهانه های واهی و پوچ،  کشوری مانند ایران نوع دوست را محکوم به نقض حقوق بشر می کند، این است در مقابل جنایت اسرائیل و رژیم آل خلیفه ساکت ننشیند و اقدامی درست و فوری در مقابل حرکت حکام بحرین انجام دهد.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: سؤال اینجا است، چرا در دنیا این همه نقض حقوق بشر  به صورت آشکارصورت می گیرد و سازمان حقوق بشر آن را محکوم نمی کند و عکس العملی نشان نمی دهد؛ ولی از آن طرف در کشور ایران با وجود آزادی اقلیت ها، سازمان حقوق بشر سریعا محکوم می کند، باید برای این چنین سازمانی تأسف خورد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: در حال حاضر این همه اتفاقات در دنیای اسلام علیه مسلمانان در حال به وقوع پیوستن است و گرفتار انواع جنایت ها می باشند، ولی سازمان حقوق بشر حرکتی از خود نشان نمی دهد این نوع رفتارها در عین حال که مایه تأسف و شرمساری است، بلکه نقض مسلم حقوق بشراست.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی عنوان کرد: مردم بحرین تنها دنبال حقوق از دست رفته خود می باشند، علیه دولت و حکومت حرکتی نکردند ولی  رژیم بحرین با بدترین صورت و با کمک  آل سعود ، غرب و اسرائیل با آنها برخورد می کنند.

قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: آل خلیفه باید بداند با زور، سرنیزه، شکنجه و تبعید نمی تواند مردم را  از خواسته های به حق خود دور کند و آنها را مجبور به سکوت نماید.

عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: آنها باید بدانند هر قدر در مقابل این نوع حرکات به حق مردم ایستادگی کنند، قطعا این حرکت نه تنها متوقف نمی شود، بلکه موجب اوج گیری نهضت هم خواهد شد.

استاد حوزه ابراز داشت: حوزه های علمیه، علما و روحانیون هم در مقابل حرکت مذبوحانه رژیم بحرین و همپیمانان آن  ساکت  نخواهند ماند و قاطعانه به میدان  خواهند آمد و حرکت رژیم را محکوم و انزجار خود را اعلام می نمایند تا مردم و شیعیان بحرین بدانند سایر کشورهای  اسلامی و حوزه های علمیه قم و نجف حامی آنها می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی افزود: حوزه علمیه و علما لازم است از مجامع بین المللی در مقابل حرکت رژیم آل بحرین مطالبه گری  کنند و با به میدان آمدن انزجار خود را به گوش جهانیان برسانند تا به زودی شاهد خنثی شدن این نوع حرکات در دنیای اسلام باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha