شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: مسئولان و نیروهای ارزشی و انقلابی باید هوشیار بوده و سوژه به دست دشمنان نظام اسلامی ندهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در دیدار مهرداد بذرپاش، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در بجنورد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت‌ماه 96 اظهار داشت: مسئولان و نیروهای ارزشی و انقلابی در ایام حساس انتخابات مراقب باشند تا سوژه و بهانه به دست دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی نظام اسلامی ندهند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه ایجاد تردید در انتخابات بسیار خطرناک است، افزود: اقشار مختلف مردم به‌ویژه مسئولان باید از ایجاد تردید و شک در انتخابات پرهیز کنند تا انتخابات خوب و پرشوری مثل گذشته رقم بخورد.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند پای‌کار هستند و هیچ‌گاه صحنه را خالی نمی‌گذارند، افزود: ملت ایران با صبر و بردباری ادامه‌دهنده آرمان‌های انقلاب بوده و به‌نظام وفادار هستند که همواره در عرصه‌های مختلف نظام این حضور را به منصحه ظهور و بروز گذاشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان در ایام برگزاری انتخابات، تصریح کرد: حضور گسترده در انتخابات دشمنان را ناامید و مأیوس می‌کند؛ به همین دلیل همه نیروها باید برای حضور حداکثری مردم در این عرصه همکاری کنند، تا شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور مثل سال‌های گذشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه انتخابات یک امر ملی است و شرکت در این رویداد مهم ملی نیز بر عموم مردم واجب و ضروری است، خاطرنشان کرد: انتخابات و رای دادن در آن‌یک امانت الهی است و باید از سوی آحاد مردم به بهترین شکل برگزار و فرد شایسته انتخاب شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha