دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/دیدارهای نوروزی روحانیون و مسئولین با نماینده ولی فقیه در کاشان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر حضور افراد متخصص و با انگیزه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: کسی که نماینده مردم می شود باید مشکلات مردم را حل کند، نه اینکه فقط به فکر حل مشکلات اقوام، وابستگان، همشهریان و روستای محل سکونت خود باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز در دیدار نوروزی با مسئولین، روحانیون، مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه شهرستان کاشان که در محل حسینیه حضرت علی اکبر(ع) این شهرستان برگزار شد، با تبریک  سال 96 به سفارشات اسلام در خصوص صله رحم و دید و بازدید اشاره کرد و اظهار داشت: براساس روایات کسی که برادر مؤمنی را درخانه اش زیارت کند، همانند زیارت خداوند درعرش می باشد.

امام جمعه کاشان، با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به «سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال»، گفت: با توجه به اینکه تولید و اشتغال، دو رکن مهم جامعه می باشد، مسئولین باید در جهت تحقق آن تلاش بیشتری کنند.

وی، وجود نعمت بی بدیل و بی نظیر رهبری و ولایت فقیه در کشورمان را نیازمند شکرگزاری مردم و امت اسلامی دانست و گفت: در دنیا نمی توانیم رهبری را پیدا کنیم که همانند رهبری جمهوری اسلامی ایران دارای تقوا، تعهد، تدین، زهد، و بی اعتنایی به ظواهر دنیا باشد.

عضو خبرگان رهبری، عزت هر ملتی را در سایه عظمت رهبری، امامت و امت دانست و گفت: دلیل اینکه دنیا به منجلاب فساد و بی بندباری غوطه ورشده است، به خاطر فقدان رهبر شایسته و صالح  می باشد.

وی وجود رهبری و امت اسلامی را موجب اقتدارهر جامعه ای دانست و گفت: بحمدالله به برکت مکتب اهل بیت(ع)، شیعیان جهان خصوصا ملت عزیز ایران، از نعمت  رهبری و امت اسلامی برخوردار است .

آیت الله نمازی، امام خمینی(ره) را از نعمات الهی برای نجات بشریت، جهان اسلام و خصوصا ملت مسلمان ایران برشمرد و اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، شیعیان پس از14 قرن در انزوا بودن، خواب غفلت، حاشیه نشینی و تحت سلطه سلاطین بودن، نجات پیدا کردند و از سوی دیگر موجب نفوذ فرهنگ انقلابی برگرفته از اسلام در دیگر ملل جهان شدند.

وی انقلاب اسلامی ایران را مشابه انقلاب امام عصر(عج) دانست و گفت: دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران عامل عزت امت اسلامی و ذلت جبهه نفاق است، همان طور که با ظهورامام زمان(عج ) دولت کریمه ای روی کارمی آید و در نهایت اسلام عزیز و نفاق و کفر ذلیل می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تحقق اقتصاد مقاومتی در زمان عصر ظهورامام زمان(عج) اشاره کرد و خطاب به مسئولان گفت: با توجه به اینکه در دوران امام زمان(عج)، نباید فقر وجود داشته باشد و امنیت مطلق حاکم شود، لذا همگان وظیفه داریم وسیله تحقق این اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ایران، جبهه مقابل استکبار و صهیونیست است، گفت: اگر شرایط ایران را درجنگ جهانی اول و دوم رصد کنیم، قطعا قدردان نعمت الهی انقلاب اسلامی ایران در شرایط فعلی خواهیم بود.

آیت الله نمازی با بیان این که به اذعان بیگانگان، رهبری همانند آیت الله خامنه ای در دنیا وجود ندارد، گفت: این حرف ما نیست، بلکه حرف یک دانشمند مصری در کنفرانس حمایت از فلسطین بود که گفت در حالی که هیچ رهبرعربی مسلمان در جهان سراغ نداریم که ازملت مظلوم، محروم و محاصره شده فلسطین دفاع کند، آیت الله خامنه ای در میدان است؛ لذا اگر قبلا فکرمی کردیم ایشان فقط رهبر شیعیان است، ولی در سخنرانی ایشان متوجه شدیم که آیت الله خامنه ای علاوه بر رهبر شیعیان، رهبر اهل سنت جهان هم می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha