شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کشمیری از تمامی اقلیت های عراقی ساکن در اروپا خواست با ارسال کاروان کمک های بشر دوستانه از پناهندگان و آوارگان مناطق آزاد شده عراق حمایت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا با اشاره به درخواست حضرت آیت الله سیستانی مبنی بر کمک به آوارگان،  از تمامی اقلیت های عراقی ساکن اروپا خواست با ارسال کاروان کمک های بشر دوستانه  از پناهندگان و آوارگان مناطق آزاد شده حمایت کنند و به سوی آنان دست یاری دراز کنند.

وی در پاسخ به سوال اقلیت های عراقی ساکن در اروپا که در خصوص امکان ارسال کمک به ساکنین مناطق آزاد شده شمال عراق مطرح شده بود، گفت: حضرت آیت الله سیستانی از زمان آغاز آزادسازی مناطق غربی موصل تمامی مردم عراق را به حمایت شهروندان و کمک رسانی فراخوانده بودند.

* اقلیت های عراقی در این عمل انسانی و ملی شرکت کنند

نماینده آیت الله سیستانی در اروپا افزود: ما بر اساس دین، انسانیت، وطن دوستی و تمامی روابط اجتماعی موجود میان ملت عراق، از تمامی اقلیت های عراقی می خواهیم تا با ارسال کمک های بشردوستانه از طریق کمپین ها و کاروان های کمک رسانی در این عمل انسانی و ملی شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کشمیری از تلاش ها و جانفشانی های بسیج مردمی و نیروهای امنیتی در آزادسازی تعدادی از استان ها، مناطق و نواحی مختلف عراق از دست تروریست های داعش قدردانی کرد و خواستار محافظت از خاک وطن و بازگشت ساکنان مناطق آزاد شده به خانه های خود شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha