شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حمید ملکی

حوزه/ اقتدار،۱۲ فروردین، ولایت فقیه، مردم و اسلام باعث شد دنیا، نظام ایران را به رسمیت بشناسد و آنها را روی میز مذاکره قرار دهد، این تحقق آرزوی شیعیان و عالمان دین بود.

حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به موضوع روز12 فروردین و ضمن گرامیداشت این روز گفت: 12فروردین، روز به ظهور رسیدن یکی ازمعجزه های الهی، یعنی به ثمر نشستن زحمات ملت متدین ایران و تحقق آرزوی هزار ساله شیعیان است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه  افزود: خیلی ها آرزو داشتند فقه، آیات و قرآن در نقطه ای  از جهان حاکم شود و حکومتی بر مدار اسلامیت و براساس مبنای ارزشی شکل گیرد، این آروز در این روز  محقق شد.

وی عنوان کرد: در کشوری که قرآن و ارزش های دینی حاکم باشد، قطعاً مسئولان و مردم آن در برابر دشمنان با اقتدار و سلابت  در همه امور عمل خواهندکرد.

 مدیر مدرسه علمیه معصومیه گفت: نظام و انقلاب ایران داری سه پشتوانه عظیم مردمی، اسلامی و ولایت فقیه است، این پشتوانه ها تاکنون ثمرات خوبی  برای  چون، جمهوریت، اسلامیت، 12 فروردین عزت، استقلال و آزادی به همراه داشته و همین پشتوانه نظام را از شر اجانب حفظ کرده و اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

این کارشناس مسائل مذهبی  افزود: اقتدار،12 فروردین، ولایت فقیه، مردم و اسلام باعث شد دنیا، نظام ایران را به رسمیت بشناسد و آنها را روی میز مذاکره قرار دهد این  تحقق آرزوی شیعیان و عالمان دین بود.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت: بعضی افراد فکر می کنند، نباید این نوع روزها باشد و برای رفع خیلی از مسائل لازم با آمریکا مذاکره کرد؛ لازم است گفته شود مذاکره و پذیرش حرف آنها اول راه است، زیرسیطره آمریکا قرارگرفتن  برنامه های بعدی است و این همان خفت است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha