شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، تصریح کرد: باید در بیان معیارهای انتخاب اصل، براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، ظهر امروز در دیدار مسئولان قضائی استان همدان با اشاره به اهمیت رسیدگی به مظلومان جامعه گفت: ثروت های کشور باید به طور عادلانه در بین مردم جامعه نیازمندان تقسیم شود.


وی در ادامه با اشاره به این که یکی از بزرگ ترین وظایف ما آماده کردن جامعه برای ظهور حضرت مهدی(عج) است، ابراز داشت: آنچه که در حال حاضر مشهود است روی آوردن مردم جهان به سوی مسایل اخلاقی و اسلام ناب محمدی است.


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر به برکت عنایات حضرت مهدی(عج) ایران یکی از امن ترین کشور های جهان به شمار می رود و به حول و قوه الهی با ظهور حضرت کل جهان به مدینه فاضله تبدیل می شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: باید در بیان معیارهای انتخاب اصل، براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.
 

آیت الله طه محمدی تاکید کرد:  انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی، اهمیت فراوانی برای آینده کشور دارد، از این رو باید به دور از فتنه و سلیقه های شخصی، انتخابی اصلح داشته باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha