پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خانواده نقطه شروع و محل تربیت فرزندان صالح است و باید بر روی این مساله توجه جدی و ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله طه محمدی در مراسم بزرگداشت مرحومه دباغ که در مسجد مهدیه همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت بررسی شناخت شخصیت آن مرحومه، گفت: خانم دباغ بانویی بصیر، انقلابی و متدین بود.

امام جمعه همدان با اشاره به آیات قران درباره نصرت الهی نسبت به افراد جامعه تصریح کرد: خداوند وعده داده است که کسانی را که در راه او استقامت می کنند، نصرت می دهد.

وی افزود: دفاع از حقیقت مرز ندارد و مرد و زن نمی شناسد و از طرفی شخصیت مرحومه دباغ به گونه ای بود که رهبر معظم انقلاب در پیامی جایگاه این بانوی انقلابی را به درستی ترسیم کردند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: مرحومه دباغ نخستین فرمانده سپاه پاسداران در همدان بود و در نهایت در جوار امام و مقتذای خویش به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به جایگاه شهید سردار حسین همدانی و مرحوم دباغ گفت: شهید حسین همدانی و مرحومه دباغ از افتخارات استان همدان هستند و نگاه کشور را به همدان معطوف کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان ابراز داشت: خانواده نقطه شروع و محل تربیت فرزندان صالح است و باید بر روی این مساله  توجه جدی و ویژه ای صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha