پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرضیه حدیدچی دباغ

حوزه/ مرحومه دباغ، با مهر و عطوفتش دوستان را در مبارزات دوران انقلاب تهیج و تشویق می کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی درگذشت بانوی مجاهد مرحومه مرضیه دباغ را تسیلت گفت.

وی در این پیام آورده است : درگذشت بانوی مجاهد و فاضله زاهد مرحومه خانم دباغ که زمانی مجاهدت این گرامی پشت دشمنان را بلرزه در می آورد و مهر و عطوفتش دوستان را در مبارزه تهیج و تحریک می نمود موجب تألم وتأسف گردید.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: این شیر زن اهل مبارزه و عرفان گاه با تفنگش به عنوان چریک در راه آزادی و اسلام خدمت می کرد و گاه همراه با رهبرش حضرت امام خمینی قدس الله نفس الزکیه به خدمت ایشان در می آمد و آن بزرگ مرد را همراهی می نمود و گاه در سنگر مجلس در خدمت مردم بزرگوار خدمت می کرد و گاه پیام آور زن جمهوری اسلامی در سفر به شوروی سابق و حامل پیام حضرت امام(ره) به آقای گورباچف بود.

آیت الله ناصری در پایان این پیام اظهار داشت: این مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، هم سنگران و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم و خدایش او را رحمت کند که مظهر رحمت و شفقت بود و با اولیاءالله خصوصاً فاطمه زهرا (سلام الله علیها) او را محشوره فرماید و ما را همواره قدردان زحمات و مجاهدات این بانوی گرامی قرار دهد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha