پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام طه محمدی / امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در همدان با اشاره به اینکه حقوق افراد در جامعه باید متعارف با میزان زحماتشان باشد، گفت: در برخی موارد حقوق‌ها با شغل تعیین‌ شده نظیر حقوق‌های نجومی، متعارف نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، امروز در همایش تجلیل از کادر پرستاری استان در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: همهی پرستاران باید کتاب‌هایی در رابطه با فداکاری‌های حضرت زینب(س) رامطالعه کنند.

وی با اشاره به زحمات پرستاران، افزود: پرستاران باید آن‌قدر هوشیار باشند که به‌جای انتظار برای حقوق آخر ماه، به فکر خدمت در راه و رضای خدا باشند، ضمن اینکه نباید خدمات این قشر نادیده گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان این که تاثیر محبت و دلجویی بر روی بیمار بیش از دارو مؤثر است، افزود: به نظر من حقوق پرستار و پزشک باید یکسان باشد، چرا که پرستاران همانند پروانه‌ای هستند که به دور بیماران می‌گردند.

وی با اشاره به برخی حقوق‌های نامتعارف در جامعه گفت: ما بدون کارشناسی حقوق‌هایی را تعریف نمودیم که برخی موارد این حقوق‌ها با شغل تعیین‌ شده نظیر حقوق‌های نجومی متعارف نیست.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha