پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ثبت نام بیش از ۷۳۰ متقاضی ورود به حوزه خواهران این استان خبر داد.

خانم اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام ورود به حوزه علمیه خواهران از ۱۲ بهمن سال ۹۵ در سطوح ۲ و ۳ آغاز شده است، اظهار داشت: با تمدید چند باره مهلت ثبت نام تا ۳۰ فروردین ماه جاری تاکنون ۶۰۳ نفر در سطح ۲ حوزه و همچنین 101 نفر در سطح ۳ حوزه ثبت نام خود را برای ورود به حوزه خواهران استان لرستان تکمیل کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان ورود به سطح ۲ پس از موفقیت در مراحل شرط معدل و طی نمودن مصاحبه های شفاهی می توانند در سطح ۲ حوزه در مدارس علمیه خواهران استان به تحصیل مشغول شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در خصوص برگزاری آزمون سطح ۳ حوزه برای خواهران متقاضی نیز گفت: آزمون کتبی سطح ۳ حوزه که قرار بود اردیبهشت ماه امسال برگزار شود بدلیل تداخل زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به ۱۶ تیرماه سالجاری موکول شد.

خانم مهرابی در پایان سخنانش با اشاره به برگزاری آزمون بازپذیری تحصیل در حوزه خواهران لرستان گفت: آزمون بازپذیری برای آن دسته از طلابی که بدلایلی از جمله انصراف، مشروط و ...، از تحصیل بازمانده اند نیز، ۸ اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد و طلاب در صورت موفقیت در آزمون بازپذیری، می توانند ادامه تحصیل خود را در مدارس علمیه از سر گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha