پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ترابی، جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق، نظارت جدی بر واردات و حمایت از تولید کنندگان داخلی را از جمله مهمترین رویکرد در راستای رونق تولید و اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی کشور برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در جمع مدیران شهرستان بروجرد، با اشاره به تعیین شعار سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین مساله کشور اقتصاد و بهبود وضعیت معیشت مردم است و مسئولان یاید تحقق این مهم را در راس برنامه ریزی های خود قرار دهند.

وی افزود: نامگذاری چند سال اخیر از طرف رهبر معظم انقلاب به مباحث اقتصادی نشان از دغدغه معظم له به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور و مردم است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در چند سال اخیر اقدامات خوبی در راستای تحقق اهداف شعارهای سال با موضوع اقتصاد صورت گرفته است اظهار داشت:هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و دولتمردان باید با اخلاص در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و رونق تولید و اشتغال در کشور گام های چشمگیری بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی، جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق، نظارت جدی بر واردات و حمایت از تولید کنندگان داخلی را از جمله مهمترین رویکرد در راستای رونق تولید و اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی کشور برشمرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از هر روشی برای ضربه زدن به اهداف نظام استفاده می کنند خاطر نشان کرد:دشمن دو سالهای اخیر نشانه گرفتن اقتصاد کشور و تضعیف آن را وسیله رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده است که در این زمینه باید مراقب و هوشیار باشیم.

امام جمعه بروجرد در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: انتخابات نمود مردم سالاری دینی و رکن دموکراسی است که باید با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق های رای بار دیگر اهداف دشمنان را خنثی نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان گفت: مردم با بصیرت و ولایی ایران اسلامی بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم خواهند زد و خواب های دشمن را بی تعبیر خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha