جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری فرمول  ۱در بحرین

حوزه/ میزبانی مسابقات ماشین سواری فرمول ۱ توسط نظام آل خلیفه تاکیدی بر این واقعیت است که ما در جهانی سرشار از ظلم زندگی می کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عبدالرحمن ابوسراج فعال حقوق بشر الجزایری گفت: بالاخره باید روزی فرا برسد که نظام مستبد بحرین سر جایش بنشیند و دست از این همه دشمنی و جنایت و سیاست های ظالمانه خود بردارد.

وی افزود: سرکوب پیوسته مردم و کشتار انقلابیون توسط نظام آل خلیفه نباید بدون مجازات باقی بماند و از سوی دیگر باید توجه داشت که سیاست بازداشت های ظالمانه و خودسرانه نمی تواند امنیت و آرامش را در پی داشته باشد و مردم بحرین شایسته زندگی بهتر از این هستند و نظامی جنایتکار و خونبار مانند آل خلیفه شایسته حکومت بر این مردم نیست.

این فعال حقوق بشر الجزایری خاطر نشان کرد: میزبانی مسابقات ماشین سواری فرمول 1 توسط نظام آل خلیفه تاکیدی بر این واقعیت است که ما در جهانی سرشار از ظلم زندگی می کنیم که حقوق مستضعفان در آن پایمال می شود و در چنین جهانی به ظالمان اجازه داده می شود میزبان یک اتفاق جهانی باسد که میلیون ها نفر آن را پیگیری می کنند و نتیجه این می شود که این افراد پیگیری کننده گمان کنند نظام بحرین در نهایت پیشرفت و توسعه است و حقوق مردم خود را به طور کامل پرداخت کرده است تا توانسته به مقام میزبانی این مسابقات دست پیدا کند!

وی ادامه داد: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا باعث شده نظام تروریست بحرین به اینجا برسد و این گونه با مردم خود رفتار کند، چون برای کشتار و شکنجه و زندانی کردن مردم خود چراغ سبز دریافت کرده و البته هدف آمریکا از این کار این است که هرچه بیشتر سلاح های خود را به بحرین وکشورهای منطقه بفروشد.

ابوسراج در پایان خاطر نشان کرد: نظام بحرین بدون تردید سرنگون می شود و جنایت هایی که تا کنون مرتکب شده آن را به پرتگاه نابودی می کشاند و خون شهدای بحرین عامل اصلی سرنگونی آنها خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha