جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمایت از شیخ عیسی قاسم

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین سپری شدن ۳۰۰ روز از تجمع مردمی الدراز با وجود محاصره همه جانبه این شهر توسط نیروهای امنیتی را به مردم این منطقه تبریک گفت و از حمایت آنها از شیخ عیسی قاسم تقدیر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای سپری شدن 300 روز از تجمع مردمی الدراز با وجود محاصره همه جانبه این شهر توسط نیروهای امنیتی را به مردم این منطقه تبریک گفت و از حمایت مردم انقلابی از آیت الله شیخ عیسی قاسم تقدیر کرد.

ائتلاف تاکید کرد: پافشاری مردم بر تجمع و حمایت از شیخ عیسی قاسم که اکنون 300 روزه شده، حماسه ای اسطوره ای از مقاومت و ایستادگی و وفاداری مردمی است که توانستند امید دشمنان فریبکار و تروریست یعنی آل خلیفه و آل سعود را نا امید کنند.

این جریان انقلابی از مردم خواست بار دیگر کفن پوشیده و مخالفت خود را با محاکمه شیخ عیسی قاسم در 7 ماه می آینده(17 اردیبهشت) اعلام کنند و موج اعتراض گسترده ای به راه بیندازند.

لازم به ذکر است برخی منابع احتمال داده اند در جلسه آینده محاکمه شیخ عیسی قاسم، دادگاه حکم خود را اعلام کند و برخی منابع نزدیک به آل خلیفه نیز گفته اند احتمال صدور حکم برائت در این پرونده نیز وجود دارد تا پرونده مختومه شود و این به خاطر فشارهایی است که نظام به خاطر حمله به شیخ عیسی قاسم با آن روبرو شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha