پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر این که آموزش های حوز باید متناسب با وضعیت روز ارائه شود، گفت: مسئله مهارت‌آموزی نیاز جدی و حتمی امروز طلاب است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمين  محسن‌قرائتی، پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کمیسیون آموزش شورای عالی حوزه علمیه خراسان، بیان‌کرد: مسئله مهارت‌آموزی نیازی جدی و حتمی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها باید متناسب با وضعیت روز برنامه‌ریزی شود، گفت: در دوره طلبگی باید به طلبه مهارت‌های کلاس‌داری، سخنوری، پاسخگویی به شبهات و ... را آموزش داد تا بتواند در جامعه اثرگذار باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌آموزی مهدویت، نماز و تفسیر قرآن یکی از ضروریات امروز جامعه محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمسين قرائتي با بیان اینکه محور کار حوزه باید مبتنی بر قرآن باشد، ابراز داشت: حوزه نیازمند ایجاد سایت خنده حکیمانه، کاهش بیشتر تعطیلات و رونق بیشتر تفسیر قرآن است.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام و المسلمين محسن‌قرائتی به دعوت کمیسیون آموزش شورای عالی حوزه علمیه خراسان در این جلسه حضور یافت و روش اجرایی طرح مهارت‌آموزی را بیان کرد.
انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha