پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
در مراسم رونمای از کتاب زندگی نامه  اولین شهید مدافع حرم

حوزه/ ۲۴ استان کشور به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره شهدای روحانی و گرامیداشت ۶ هزار شهید روحانی فعال شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام ولی زاده عصر امروز در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان قم و رونمایی از کتاب «بی آشیان» زندگی نامه حجت الاسلام شهید مالامیری با حضرت آیت الله نوری همدانی، ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب با بیان این که در گستره ملی آثار مختلفی از شهدای روحانی جمع آوری شده است، اظهار داشت: 24 استان کشور به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره شهدای روحانی و گرامیداشت 6 هزار شهید روحانی فعال شده اند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم ا اشاره به این که قریب 1600 شهید روحانی برخی متولد و یا ساکن قم بوده و بعضی نیز در گلزار شهدای این شهر دفن شده اند، اظهار داشت: فیلم های قابل توجهی در خصوص زندگی شهدای شاخص روحانی تهیه و تدوین شده است .

وی در پایان با تأکید بر این که ریاست کنگره شهدای روحانی در سراسر کشور برعهده نماینده ولی فقیه در استان ها است، یادآور شد:  حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی  رئیس کنگره 1600 شهید روحانی استان قم، که در نیمه دوم امسال قرار است برگزار شود، را عهده دار شده است.

گفتنی است: در پایان این مراسم با حضور پدر و مادر  اولین روحانی شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد مهدی ملا میری از کتاب «بی آشیان» زندگی نامه این شهید والامقام رونمایی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha